Pierwszym miejscem, w które udają się użytkownicy Internetu by obejrzeć filmy, jest YouTube. Niemający sobie równych serwis zdobył ogromną popularność, a następnie przejęty został przez Google. Dzisiaj jest jedną z najczęściej odwiedzanych przez Polaków stron, co w połączeniu z zapleczem internetowego giganta otwiera niepowtarzalne możliwości reklamowe.
Administratorzy YouTube również dostrzegli ogromny potencjał serwisu i oddali do dyspozycji reklamodawców cały szereg opcji, które pozwalają łączyć atrakcyjność kampanii z nieosiągalną wcześniej efektywnością. Możliwości nie brakuje, począwszy od standardowych (banner reklamowy na stronie głównej YouTube), przez filmowe (zwykle 15-sekundowe klipy wyświetlane przed wywołanym przez użytkownika filmem), po innowacyjne (interaktywne filmy, na których scenariusz wpływ ma oglądający). Reklama może – oczywiście – być kierowana do określonej grupy odbiorców. Z uwzględnieniem ich specyficznych danych (wiek, płeć, region itp.), jak i typów filmów, które poszukują. Dzisiaj zaś my pomagamy naszym Klientom wyprzedzić konkurencję – zajmujemy się wszystkimi etapami kreacji reklamy w YouTube, począwszy od zamówienia miejsc w serwisie, przez stworzenie treści, a skończywszy na ciągłym monitorowaniu i polepszaniu uzyskiwanych rezultatów.
Dlaczego reklama w YouTube, a nie jakimkolwiek innym serwisie? Konkurencyjne mają znacznie mniejszą oglądalność. Po drugie, już dziś po brzegi wypełnione są nachalnymi reklamami. YouTube proponuje formy bliższe użytkownikowi, co istotnie przekłada się na skuteczność kampanii. Filmy reklamowe – jako interesujące i przykuwające uwagę – bywają polecane znajomym i rodzinie, nie zaś – jak ma to miejsce w wypadku wielu innych serwisów – jak najszybciej wyłączane.