Trudno dzisiaj wyobrazić sobie firmę działającą bez strony internetowej. Co ciekawe, nawet piekarnie czy salony prasowe miewają swoje witryny – mimo iż ich działalność zazwyczaj z siecią niewiele ma wspólnego. Świadczy to jednak najlepiej o sile dzisiejszego Internetu. Już nie gazety, już nie telewizja czy radio. W XXI wieku liczy się sieć.
Łatwiej, szybciej, dokładniej – to cechy, których poszukują dzisiejsi klienci. To równocześnie podstawowe domeny Internetu. Dwa słowa w Google, kliknięcie myszą i wszystko, co potrzebne, podane jak na tacy. Cała rzecz w tym, by na tej tacy się znaleźć. W tym celu niezbędne są dwa czynniki – strona internetowa i pozycjonowanie.
Właściwe projektowanie stron internetowych – wbrew obiegowym opiniom – nie jest wcale tak proste i nie każdy, nawet profesjonalista, potrafi zadaniu podołać. Czytelność, przejrzystość, estetyka i szybkość działania to nie puste słowa, ale podstawowe kryteria, jakie spełniać musi każda przygotowywana przez nas witryna. Brak któregokolwiek z nich mógłby szybko zniechęcić odwiedzających, a to ostatnie, na co możemy sobie i Państwu pozwolić.
Dodatkowo strony są zoptymalizowane, tak aby ich późniejsze pozycjonowanie nastręczało jak najmniej trudności. Łączymy więc przejrzystość z estetyką, ale także funkcjonalność dla czytelników z rozwiązaniami technicznymi cenionymi przez wyszukiwarki, uzyskując tym samym najlepsze efekty.