Samodzielnie tworzysz reklamy
Sam tworzysz reklamy i samodzielnie dobierasz słowa kluczowe, czyli słowa lub wyrażenia związane z Twoją działalnością.
Twoje reklamy są wyświetlane w Google
Reklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google. Oznacza to tyle, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych.
Przyciągasz uwagę klientów
Użytkownicy mogą po prostu kliknąć reklamę, aby dokonać zakupu lub zdobyć więcej informacji na Państwa temat.
Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
Teraz możesz reklamować się wśród osób, które szukają czegoś w Google. Nawet jeśli pojawiasz się już w standardowych wynikach wyszukiwarki na wysokich miejscach, program AdWords może ułatwić Ci dotarcie do nowych grup docelowych korzystających z Google.
Większa kontrola
Możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możesz także stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony.
Mierzalna opłacalność
Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płacisz za reklamę tylko wtedy, gdy użytkownicy ją klikają. To sprawia, że każda złotówka z Twojego budżetu jest wydawana na pozyskanie nowych klientów.